10% korting op eerste bestelling met code WEL10

Onze klanten zeggen Gemiddeld
3.5/5 Gebaseerd op 71 reviews

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Levering

Verloopt de levering discreet?

Wij zijn ons ervan bewust dat discretie voor onze klanten van het grootste belang is en dat vormt dan ook één van onze prioriteiten. Al onze producten worden verzonden in ondoorzichtige kartonnen dozen, zonder opschrift of verwijzing naar de inhoud. Euro Poppers Nederland wordt niet op het etiket vermeld, dus niemand, zelfs de koerierdienst niet, weet wat de inhoud is. 

Je producten worden verzonden in pakketten die passen bij de hoeveelheid van het product en die gewatteerd zijn:

  • Formaat S: 18 cm x 11,5 cm x 5 cm
  • Formaat M: 24 cm x 17,5 cm x 5 cm
  • Formaat L: 24 cm x 22,5 cm x 7,5 cm

paket formaat


Hoelang duurt het voor mijn bestelling wordt geleverd?

Normaal gesproken bedraagt de geschatte levertijd 2 tot 5 dagen. Als gevolg van een beslissing van de koerierdiensten worden er geen verzendkosten terugbetaald als de bovengenoemde levertijd niet nageleefd wordt.


Hoeveel kost de levering?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming van het pakket en de prijs van de aankoop. Ter informatie: in Nederland en in België is levering gratis voor aankopen van 50 euro of meer met Colissimo en GLS.


Kan ik mijn bestelling op een andere plaats dan bij mij thuis laten leveren?

Op dit ogenblik is deze optie niet beschikbaar. Het pakket zal rechtstreeks bij jou thuis worden afgeleverd.


Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je een e-mail met de bevestiging dat wij jouw bestelling hebben ontvangen en met een overzicht van jouw aankoop. Wanneer het pakket klaar is en bij de koerierdienst is afgeleverd, ontvang je nog een e-mail met het referentienummer en een traceerlink. Dankzij dit systeem ken je de status van jouw pakje en kun je de leveringstijd inschatten. Je kunt het dan op een afhaalpunt ophalen of er gewoon thuis op wachten.


Welke koerierdienst zorgt voor de levering?

Euro Poppers stelt drie koeriersbedrijven voor naar gelang van jouw voorkeur: GLS, Chronopost, UPS en Colissimo. Voor Colissimo is de uiteindelijke vervoerder in Nederland is DPD en in België BPost. Je kunt je koeriersdienst kiezen wanneer u je bestelling afrondt. Voor meer informatie, zie onze leveringspagina.

colissimo gls

upschronopost


Wat moet ik doen als mijn pakket vertraging heeft?

Als je bestelling vertraging heeft, stuur dan een e-mail op contact@euro-poppers.nl. Wij stellen dan alles in het werk om je probleem zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen.